سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

20:30 فلک الافلاک

مظاهر دیدگاه

چندتا از فرشته از کار بر کنار شدن
خبر فوری: چندتا از فرشته از کار بر کنار شدن، چون در رساندن دعا و استغفارها کم کاری کردن.
شنیدها حاکی است، چون دعاها مال یه گناهکار خفن و حرفه‌ای بوده، این فرشته‏های بخت برگشته خجالت کشیدن، شرم‌شون شده بیارن در خونه خدا ... چند لحظه‌ای دیر پیش خدا آوردن. خدا چون بنده‏شو دوست داشته و منتظر استغفارش بوده، به فرشته ها که وظیفه‌شون را درست انجام ندادن، غضب می‏کنه.
...(چند لحظه مکث) ... به تجلی نوری که الان به دستمان رسید، توجه کنید. فرشته‌ها که غضب خدا را دیدن، گفتن خداجون، تو که گناه‌این بنده گناهکارت _ ببخشید _ این بنده پاکِ پاکت را بخشیدی؛ از سر تقصیر ما هم بگذر، قسمت می‌دیم به همون بندت.
خدا اونها را بخشیده و الان مشغول کار هستن تا شب بتونن برای زن و بچشون یه لقمه نون بخرن
(با کباب، مرغ، زولبیا، برنج گلستان و روغن لادن).

انقلاب نارنجی
یکی از منابع امنیتی که خواست اسمش فاش نشه، عرض کرد: عده‌ای از عوامل شیطان که قصد براندازی توبه‌ها(به اصطلاح انقلاب نارنجی) داشتن، توسط فرشته‌های گمنام باری تعالی، شناسایی، دستگیر، و عملیات آنها خنثی شده است. در این عملیات سری و سریع، تعدا کثیری «نفس اماره» و صدها تن از نوچه‌های نفسانی و شیطانی دستگیر شدن. این مفسدان فی الارض قصد ایجاد غفلت و تنبلی را در مومنین داشتن. هم اینک ایشان در تبعید‌گاه مخصوص اخراجی‌ها «زمین خاکی» به سر می‌برند. (نمی‌دونم چرا یاد هاله اسفندیاری و رامین جهان‌بگ‌لو افتادم).

حاشیه
بیمارستان شهدای گم‌نام، محلیه که بیماران بدحال را آن‌جا می‌برن تا توسط نور چشمی‌های خدا سلامتی‌شون را بدست بیارن و در ضلال پاکی «جهاد در راه خدا» غسل کنند.
از این بیمارستان، که با عنایت خداوند متعال تاسیس شده، خبر می‌رسه: چند تن از فرشته‌ها از فرط سنگینی و شرم‌آور بودن گناه‌های اهل زمین تاب نیاورده و لحظاتی بعد از رساندن دعاها و استغفارها، به طرز عجیبی غش کرده و به کما رفته‌اند.

خبر حاکی است حال آنها با توجه به عنایت خدا و بخشش گناه‌های بندگان گنه‌کار بهتر شده و چند تن از این عزیزان با وجود حال نامساعد به سرکار برگشته‌اند، تا استغفار و دعای بشتری بالا بیاورند، سپس لطف و رحمت خدا را ببین، دلشون یه جوری بشه و باز غش کنن.
در مصاحبه‌ای که با یکی از این فرشتگان انجام دادم، او گفت: من حال می‌کنم که رحمتش را می‌بینم، جیگرم حال می‌یاد، گناه‌ها را می‌بخشه، کیف می‌کنم که هم‌چین خدایی داریم ... چشمان این فرشته پر از اشک شد و نتوانست به مصاحبه ادامه بده. گفتم، کجا می‌ری؟  می‌رم باز دعا و استغفار جمع کنم.


کلمات کلیدی: اینجا فکری روشن است

?بازدید امروز: (8) ، بازدید دیروز: (19) ، کل بازدیدها: (268430)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ