سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقتا عنوان ندارد

راست و حسینی

مظاهر دیدگاه

چند روز پیش می‌خواستم،‌ یه مطلب درباره­ی حوادث  یه سال گذشته بنویسم. دربارة‌ی عملیات ایزایی حزب الله ، تخریب لبنان و خاری اسرائیل غاصب بنویسم. یه لحظه یادم افتاد، پارسال بعد از دفاع  33 روزه ملت لبنان در مقابل اسرائیل و شکست ابرقدرت‌ها در این مبارزه تن و زره‌پوش،‌ یکی از مقامات اسرائیل، وزیر جنگ یا نخست وزیر اسرائیل گفت: که ما ظرف یک سال آینده باز به لبنان حمله خواهیم کرد و انتقام شکست را خواهیم گرفت ... و یه مشت مزخرف دیگه.
می‌خواستم مطلب بنویسم، ولی گفتم بزار فرصت یک ساله‌ش  برای ادعایی که کرده کامل تمام بشه ... امروز چند روز از سالگرد پیروزی و اراجیف اون مقام اسرائیل گذشته ولی نه حمله به لبنان صورت گرفته و نه حزب الله تضعیف شده(نابودیش پیش کش).
از اون طرف موقع جنگ «وعده صادق»، سید حسن نصرلله  هر چی می‌گفت محقق می‏شد، قضیه نابودی ناو اسرائیلی ساعر، زمین‌گیر شدن مرکاواها در لب مرز و از همه مهمتر رسیدن برد موشک‌های حزب الله به اون طرف شهر بندری، بزرگ و استراتژیک حیفا ... مگه اصلا سید حسن حرفی زده که تا به حالا عملی نشده باشه !!!!

فرق بین یه شیعه واقعی حسین، با یه یهودی و یا کافر باید تو همین مسائل معلوم بشه،‌ با وعده صادقه، با درستی و راستی حرف‌هایی که می‌زنه. سید حسن نصرالله چند شب پیش یه جنگ روانی صادقانه با دولت اسرائیل و آمریکا شروع کرد ! جنگ روانی صادقانه !!! ++
تو تحصیلات دانشگاهی و نظامی جنگ روانی صادقانه معنا و مفهوم نداره، چون مبنای کار جنگ روانی بر ایجاد حاله قدرت و ترس به هر قیمت است ،‌حتی با دروغ و افترا و سلاخی ملت‌ها(فاجعه و جنایت قانا) ... تو دانشگاه‌ها جنگ روانی،‌ خشن‌تر و کثیف‌تر از جنگ واقعی ترسیم می‌شه. ولی اینجا شیعه‌ای هست که می‌تونه تمام معادلات گذشته،‌حال و آینده را به هم بزنه و جنگ روانی نویی را به نمایش بزاره،‏جنگ روانی صادقانه ... ایشان تونسته، می‌تونه و به یاری خدا، دعا و هوشیاری ما خواهد توانست و خواهیم توانست.
سید حسن نصرلله یه شیعه‏س تو لبنان که دستش هم خیلی باز نیست، فکر کن اگر 1000 تا 10000 تا و یا 100000 تا شیعه توی  دنیا باشه، فرج محقق نمی‌شه؟ عدل حاکم نمی‌شه؟ اسلام از این سرافکندی سرافراز نمی‏شه؟
چقدر شیعه مظلومه،‌ چقدر آقا مظلومه، چقدر اسلام ناب مظلومه !!!

صادق نوشت:
تایمز: اسرائیل به دنبال حمله مجدد به لبنان است.(از زبون روزنامه خودش بخونید)
سید حسن نصرالله(چند شب پیش): در صورت جنگ افروزی مجدد اسرائیل سرنوشت منطقه را تغییر خواهیم داد 
بازخوانی شکست اسطوره شکست ناپذیری یک ارتش متجاوز.(خیلی قشنگ، جامع و کامله)


کلمات کلیدی: اینجا فکری روشن است

<      1   2   3   4   5   >>   >
?بازدید امروز: (14) ، بازدید دیروز: (59) ، کل بازدیدها: (268859)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ